تاریخچه بادام زمینی

خیلی از خریدار‌ها و فروشنده‌های خشکبار اطلاعات خوبی دارند از تاریخچه خشکبار و بادام زمینی اما فروش عمده بادام زمینی خشکبار روز به شکل کامل تاریخچه آن را به شما مردم گرامی بیان می‌کند، با توجه به وجود بقای گیاهان به دست آماده این محصول در کشور‌های آمریکای جنوبی نشان می‌دهد که بادام زمینی در ۳۹۰۰ سال قبل در کشورهایی مثل پرو کشت شده است اما زمان اهلی شدن این محصول اطلاعات دقیق وجود ندارد بادام زمینی در ایران توسط استاد گرانمایه شاد‌روان پورداوود در سال ۱۲۸۹ در ملک پدری خود در رشت کشت نمود ولی در حال حاضر بیشتر‌ترین کشت بادام زمینی در استان اردبیل می‌باشد.

خاصیت و فواید دارویی بادام زمینی

فروش عمده بادام زمینی خشکبار روز تهران به صورت خلاصه و مفید بیان می‌کند برای مثال رفع اکنه و جوش صورت، جوان سازی پوست صورت، درمان آفتاب سوختگی، درمان زخم و کبودی پوست، تقویت قوای جنسی، افزایش رشد مو، درمان موهای شکننده و آسیب دیده و غیره همچنین بادام زمینی فواید دارویی زیادی برای بدن دارد از جمله تیروئید، آلزایمر، سرطان، افسردگی، چربی خون و قلب، یبوست، معده و دستگاه گوارش، سرماخوردگی، کبد چرب، دیابت و قند خون، لاغری و کاهش وزن و غیره می‌باشد. توصیه می‌شود حداقل هفته یک بار به اندازه کافی صرف کنید‌.

پخش عمده بادام زمینی

پخش عمده بادام زمینی خشکبار روز تهران از مرغوب‌ترین بادام است اعم از بادام زمینی‌های ایرانی و خارجی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان خود توزیع می‌کند، لازم به یادآوری است که ارزش غذایی بادام زمینی بسیار زیادی دارد منبع غنی از ویتامین ‌ها و پروتئین‌ها است.

پخش و فروش بادام زمینی خشکبار روز آماده عقد قرارداد با شرکت‌های دولتی و خصوصی همچنین تمام فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های بزرگ می باشد.

جهت اطلاع از خرید عمده بادام زمینی خشکبار روز با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۹۳۷۰۸۸۱۹۷۲

۰۹۳۵۷۴۲۴۳۷۷