تاریخچه چای

حدود ده قرن قبل از میلاد بر اساس اولین نوشته‌های تاریخ چای است، سابقه چای در ایران به عنوان یک نوشیدنی سطح بالا به قرن هفدهم میلادی می‌رسد مشخص نیست دقیق در ایران چه زمانی با نوشیدن چای آشنا شده‌اند اما سابقه مصرف چای در ایران کمتر از دو قرن است با این حال برخی می‌گویند بیشتر چای در ایران به سده دوم میلادی می رسد و برخی از جهانگردان از چایخانه ها سخن گفته اند که بزرگان و توانگران در آن جمع می‌شوند و چای می نوشیدند سهم مصرف چای ایران در چهار ۵/۴ درصد است. کشت چای در ایران از سال ۱۳۱۴ شروع شد.

فروش عمده چای خشکبار روز شما عزیزیان را با انواع چای آشنا میکند.

چای ایرانی و خارجی شامل بهاره، شکسته، قلم، سرگل، باروتی، ممتاز، چکش سبز، گیلاس، دوغزال، گلستان، شهرزاد، احمد، محمود، محسن، کله مورچه ای و غیره می توانید بهترین چای ایرانی و خارجی را از پخش عمده چای خشکبار روز با قیمت مناسب تهیه کنید.

خاصیت چای سیاه

برگ سبز چای سرشار از آنتی اکسیدان، کافئین، منیزیم، پتاسیم، سدیم، کلروفیل و تانن است در تحقیقاتی که کارشناسان پخش عمده چای خشکبار روز انجام داده به این نتیجه رسیده‌اند که خوردن حداقل یک فنجان چای سیاه در طول روز ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد چای سیاه از رشد سرطان جلوگیری می کند و سلول های سرطانی را وادار به خود کشی می کند; عملکرد مغژ را تقویت داده و از بروز آلزایمر جلوگیری میکند همچنین خون را تصفیه کرده و فشار خون را کنترل می کند; بعد خوردن غذا نوشیدن چای می تواند معده را گرم و نرم کرده و باعث شود هضم غذا راحت‌تر شود.

 

امروزه چای یکی از اجزای جدایی ناپذیر زندگی عادی مردم در ایران است‌.

مرکز پخش عمده و فروش عمده چای خشکبار روز آماده عقد قرارداد با تمام فروشگاه‌های بزرگ و کوچک، هایپر مارکت‌ها، ارگان‌های مختلف و غیره می‌باشد.

جهت اطلاع از خرید عمده چای و قیمت آن می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید. کانال تلگرام

۰۹۳۷۰۸۸۱۹۷۲

۰۹۳۵۷۴۲۴۳۷۷