تاریخچه فندق

اطلاعات از تاریخچه فندق که کارشناسان فروش عمده فندق خشکبار روز به دست آورده است حاکی از آن است که ۹۰۰۰ سال قدمت دارد این اکتشاف به ما بینش خاص در زمینه فعالیت‌های گروهی و برنامه‌ریزی داده است فندق در قرن ۱۶ به بعد کشت شده و در قرن ۱۹ شاهد یک افزایش بزرگ در انواع این گونه بوده است. فندق یک خوب از ویتامین‌های B1, B2, B6 است همچنین امروزه بیشتر به عنوان تنقلات مصرف می‌شود برای سلامتی بدن بسیار مفید است.

شکل فندق

فندق میوه فندقی از درخت فندق است ظاهر آن کروی یا بیضی شکل دارد و طولش ۱۵ الی ۲۵ میلیمتر و قطرش ۱۰ الی ۱۵ میلمتر است و دارای پوسته فیبری و بیرونی می‌باشد میوه فندق زمانی که برسد از پوسته بیرون می‌افتد هسته بذر فندق خوراکی است و می‌توان آن را به صورت خام و پخته خورده شود خرید عمده فندق خشکبار روز تهران بهترین فندق‌ها با قیمت مناسب ارائه می‌کند.

خاصیت فندق

پخش عمده فندق خشکبار روز به شکل خلاصه و مفید خاصیت فندق را به اطلاعات شما عزیزیان می‌رساند که شامل درمان کم خونی، درمان جوش صورت و آکنه، کاهش فشار خون، سلامت قلب، تقویت عضلات، پیشگیری از پیری زودرس، پیشگیری از سرطان، درخشان‌تر شدن پوست صورت، مناسب برای بیماران تالاسمی، تقویت سیستم ایمنی بدن، سلامت عضلات، سلامت سیستم عصبی، تقویت موی سر، کاهش خطر سکته مغزی، مفید برای کودکان، جلوگیری از لخته شدن خون، تقویت استخوان‌ها، درمان استرس و افسردگی، پیشگیری از ابتلا به دیابت و غیره می‌باشد توصیه فروش عمده خشکبار روز به مردم گرامی این است که هفته ۱۰۰ گرم فندق را مصرف کنید.

درخت فندق

معمولا درخت فندق به ارتفاع ۲ الی ۶ متر می‌باشد برگ‌های درخت فندق پهن و نوک تیز با دو ردیف دندانه به رنگ سبز یا دمبرگی به طول یک سانتی‌متر می‌باشد بیشترین درخت فندق در ایران در استان‌های شمالی و شرقی می‌باشد پخش عمده فندق خشکبار روز خرید عمده فندق را در کشور به صورت عمده و تناژ بالا تهیه می‌کند تا قیمت بهتری به دست مصرف‌کننده‌های عزیز برسد.

پخش و فروش عمده خشکبار روز آماده عقد قرارداد با تمام شرکت‌های خصوصی و دولتی، ارگان‌ها، فروشگاه‌های زنجیره ای و خارج از کشور می‌باشد.

جهت اطلاع از قیمت و خرید عمده فندق با شماره تلفن‌های زیر حاصل فرمایید.

۰۹۳۷۰۸۸۱۹۷۲

۰۹۳۵۷۴۲۴۳۷۷