تاریخچه خرما

فروش عمده خرما خشکبار روز تهران تاریخچه خرما را به مشتریان عزیز و گرامی بیان می‌کند باستانشناسان احداث خرما را به پنج هزار سال پیش نسبت داده‌اند در ایران نخل خرما از دوران باستان و بیش از هخامنشیان کشف می‌شده، درخت خرما در نواحی استان‌ها گرمسیری و نیمه گرمسیری پرورش می‌یابد از جمله خوزستان، کرمان، بوشهر، سیستان بلوچستان و غیره می‌باشد به طور سالانه یک میلیون تن خرما در ایران تولید می‌شود.

انواع خرما

فروش عمده خشکبار روز انواع خرما خود را به مردم عزیز ارائه می‌کند از جمله پیارم، کبکاب، زاهدی، کلوته، شاهاتی، خاصویی، مضافتی و چند مدل خرمای محلی هم موجود است اما بیشترین فروش عمده خشکبار روز شامل این خرما‌ ها می‌باشد. هر کدام از خرما ها خاصیت خودشان را دارند. با فروش عمده خرما و خرید عمده خرما خشکبار روز همراه باشید، لازم به ذکر است پخش عمده خرما خشکبار روز در طول سال خرید و فروش عمده خرما را انجام و به مردم عزیز ارائه می‌کند.

خاصیت خرما

پخش عمده خرما خشکبار روز به صورت خلاصه و مفید خاصیت خرما را به اطلاع عموم می‌رساند که شامل افزایش سلامتی و استحکام استخوان‌ها، درمان اختلال روده، رفع کم خونی، کاهش آلرژی، افزایش انرژی، حفظ سلامتی دستگاه عصبی، سلامت قلب، درمان ضعف قوای جنسی، کاهش میزان شب کوری، بهبود سلامت خون، دارای خاصیت ضد التهابی، کاهش خطر سکته، سرشار از پروتئین، کاهش کلسترول، سرشار از ویتامین‌های مختلف، بهبود کیفیت پوست و ناخون، ضد پیری، برای سلامت دندان مفید است، جلوگیری از ریزش مو، استخوان‌ها را تقویت می‌کند، سرشار از فیبر و غیره می‌باشد.

ده کشور برتر تولید خرما

ده کشور تولید برتر خرما در جهان هستند که بیشترین تولید خرما در دنیا را دارند که شامل مصر، ایران، عربستان سعودی، امارات، پاکستان، الجزایر، سودان، عراق، لیبی و عمان می‌باشد تا قبل از سال ۲۰۰۰ میلادی ایران بیشترین تولید خرما را در جهان داشت اما بعد از سال ۲۰۰۰ میلادی بیشترینتولید خرما را مصر دارد. پخش و فروش عمده خشکبار روز دارای بهترین خرمای کشور می‌باشد و با قیمت مناسب دست مصرف‌کننده می‌رساند.

خرمای پخش عمده خشکبار روز به دلیل کیفیت عالی و قیمت مناسب به دیگر کشور‌ها صادرات خرما را انجام می‌دهد و با بسته‌بندی عالی ارائه می‌کند.

جهت اطلاع از قیمت و خرید عمده خرما با شماره تلفن‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۹۳۷۰۸۸۱۹۷۲

۰۹۳۵۷۴۲۴۳۷۷